آرتین آرتین ، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

آرتین خان مردی از دیار پاکی

اولین جمله ای که آرتین گفت

1391/5/2 13:05
نویسنده : مامان مژگان
264 بازدید
اشتراک گذاری

پسر من دیروز اولین جمله زندگشو گفت میدونید چی گفت   از اونجاییکه عاشق بیرون رفتنه به من گفت ماما در باز یعنی من درو باز کنم تا ایشون تشریف ببرن بیرون  وای پسرکم چه ذوقی کردم وقتی اولین  جمله رو ازت شنیدم قلبتشویقآفرین پسر گلم دیگه برای خودت داری مردی میشی و به من زور میگی ناقلازبان

پسرکم در سن ١سال  و ٥ ماهگی اولین جملشو گفت

 

                               

 

هميشه برايت خواهم نوشت تا وقتي جان در تن دارم برايت خواهم ماند

 

قدرت عشق اينگونه است كه از ذهني خسته كلماتي زيبا تراووش كند براي شيرين ترين مخلوق خدا .

 

كودك شيرينم گويي خداوند تو را با حوصله و دقت بسيار نقاشي كرده و  در وجود نرم و نازكت زندگاني دميده .

 

تپش قلب مهربان تو زيباترين آهنگ زندگي من است

 

اينجا را تبديل ميكنم به خانه اميد و آرزو و خاطرات

 

خاطراتي كه هيچ گاه به دست فراموشي سپرده نخواهند شد

 

   ني ني شكلك

 


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

❤مامان آزی❤
16 مرداد 91 13:30
________________________$$$$$$$_______________$$____ ________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___ ________________________$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__ _________________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___ __________________________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__ _____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ ___________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ _________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_____ ________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_______ ______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$_________ _____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$___________ ___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$___________ __________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_________ _________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$________ _______$$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$_________ ______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$_____ __$$$$$$___________________$$$$$$$ I LOVE YOU !!!!!!!!! درود عزیزم میشه بیای وبلاگ ما برای مسابقه به سوگل و کیانوش کمک کنی؟؟؟ امروز روز آآآآآخـــــــــــــــررره