آرتین آرتین ، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

آرتین خان مردی از دیار پاکی

عذاب وجدان

1391/7/2 12:47
نویسنده : مامان مژگان
161 بازدید
اشتراک گذاری

قلبهر روز صبح که آرتین رو ساعت ٧ از خواب بیدارش می کنم تاببرمش مهد عذاب وجدان زیادی میاد سراغم پسرکم بدون اینکه غرغر کنه از خواب نازش بیدار میشه می ره سراغ خرسش یه ذره بغلش میکنه و باهاش کشتی می گیره تا خواب از سرش بپره  امروز داشت با اسباب بازیهاش بازی می کرد منم دیرم شده بود بهش گفتم آرتین زود باش دیر شده می خوام ببرمت پیش ماهیا پیش دوستات باورتون میشه پسرکم رفت سریع خرسشو بغل کرد  دستاشم به حالت دویدن گرفت بعدش با سرعت رفت طرف در تازه به من گفت بدو ماچ الهی من قربون اون دویدنت بشم  خدایا یعنی به آرتین تو مهد کودک خوش میگذره که با این شور و شوق می ره سمت در  پسر گلم منو حسابی شرمنده اون فهم و شعورت کردی تا بینهایت دوستت دارم تو همه دنیای من و بابا هستی

 

 

پسرم نخواهم گذاشت پوست پاهای لطیفت زمین سخت را لمس کند نه با این پاپوشها و جورابها که برایت خریده ام بلکه جای پاهای تو همیشه روی چشمان من است. پس از سختیها هراسی به دل راه نده که من می کوشم همیشه راه را برایت هموار کنم تا خاری به پایت نرود.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان مهبد كوچولو
2 مهر 91 12:58
سلام عزيزم . مطلبت رو خوندم و ميخواستم بپرسم كه آرتين خان رو از چه سني مهد گذاشتي ؟ راضي هستي ؟ و چه مدت زمان برد تا عادت كنه ؟ ميشه تو وب خودم راهنماييم كني ؟ ممنونت ميشم . خدا گل پسرت رو برات حفظ كنه . ما هم قرار بود اسم مهبد رو آرتين بزاريم كه يهويي لحظه ي آخر شد مهبد !!!