آرتین آرتین ، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

آرتین خان مردی از دیار پاکی

گرفتاری

1391/7/15 12:14
نویسنده : مامان مژگان
183 بازدید
اشتراک گذاری

چهارشنبه که رفتم آرتین از مهد بیارم مربیش گفت از صبح آرتین میگه پا درد گفت منم بوسش کردم ولی بازم پاش ناراحت بود  من نگاه به پاش کردم دیدم انگشت شصتش متورم و کبود شده خیلی ناراحت شدم گفتم خدایا یعنی پای این بچه چی شده آرتین هر چند وقت یه بار پاشو به من نشون می داد و می گفت درد   

خلاصه بردمش دکتر تشخیص این بود که ناخن آرتین چون شکسته یه مقدار عفونت کرده باید تا شنبه صبر کنیم اگه بهتر شد که هیچی اگه نه باید به جراح نشون بدیم وای خدا دل تو دلم نبود آخه مگه طاقت جراحی دارم

ولی خدایا شکرت با چند تا پماد که دکتر داد دیدم امروز صبح رو به بهبودیه  ولی چقدر استرس کشیدم خدایا نگهدار تمام کو چو لو ها باش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)