آرتین آرتین ، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

آرتین خان مردی از دیار پاکی

تولد مامان مژگان

1391/9/19 10:07
نویسنده : مامان مژگان
296 بازدید
اشتراک گذاری

تهران از سه شنبه بخاطر آلودگی هوا تعطیل شد وای خدا چه ذوقی کردم بیشتر از همه به خاطرپسر کوچولوم آرتین  که میتونم چند روزی پیشش باشم 0-1a-19mannetje-kip1.gif

بعد از مشورت با مامان و بابا تصمیم گرفتیم راهی شمال بشیم جاتون خالی رفتیم نمک آبرود چه هوای خوبی بود خیلی خوش گذشت از همه مهمتر اینکه تولدم بود  اونجا تولد برگزار شد وقتی کیک رو آوردیم اگه بدونین آرتین چی کار کرد الهی من قربونش برم شروع کرد به فوت کردن بعدشم برام تولدت مبارک خوند ای خدا تولد به این قشنگی تو زندگیم نداشتم پسرم داشت برام آواز می خوند تازه به همه می گفت دشتا بالا یعنی دستا بالا خلاصه آرتین همه رو به وجدآورده بود من و پدرش که دیگه جای خود داریم البته خاله مریم هم داشت براش خود کشی می کرد الهی من قربونت بشم چه شبی بود پسرم برام چی کار کرد هیچوقت یادم نمیره  البته از خاله مریم و مامان و بابای خودم تشکر می کنم به خاطر کادوهاشون و زحمتهایی که برای پسرم کشیدن عمو مهدی هم (شوهر خاله مریم )که دیگه سنگ تموم گذاشت مرسی عمو جون دستش درد نکنه البته یادم رفت بگم بابا امیر که دیگهجای خود داره خلاصه دست همگی درد نکنه خیلی مسافرت به یاد موندنی شد با شیرین زبونی پسرم فقط جای خاله یاسمن خیلی خالی بود چون از طرف دانشگاه با دوستاش رفته بود یزد                               

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)