آرتین آرتین ، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

آرتین خان مردی از دیار پاکی

جشن شب یلدا و کریسمس

1391/9/29 11:33
نویسنده : مامان مژگان
300 بازدید
اشتراک گذاری

امروز قراره تو مهد شادلین جشن شب یلدا و کریسمس برای بچه ها برگزار بشه برای همین هم پسر من امروز کلی خوش تیپ کردش بعدشم راهی مهد شد وقتی نگاش می کردم دلم ضعف می رفت اینقدر بوسیدمش که صداش در اومد چی کار کنم دست خودم نیست وقتی اون صورت مثل ماهشو مبینم از خود بیخود میشم پسرم امروز مثل یه دسته گل شده بود با اون صورت مثل ماهش با اینکه صبح خواب آلود بود وقتی بهش گفتم آرتین می خوام ببرمت پیش آوا و پارسا کلی سرحال شد پسر گلم امیدوارم که تو جشن بهت خوش بگذره این دومین یلدای با هم بودنمون هست و من از وجودت تو لبریز عشقم یلدات مبارک عمر مادر

شب یلدا

 

Happy Winter Animated Greetings

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)