آرتین آرتین ، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

آرتین خان مردی از دیار پاکی

جریان اومدن آرتین خان

1390/9/21 23:33
نویسنده : مامان مژگان
166 بازدید
اشتراک گذاری

مامان مژگان و بابا امیر 14 دیماه 1385 در یک روز زیبای زمستانی با هم پیوند عشق بستند که تا ابد در کنار هم باشند چند سالی گذشت اونها اصلا در فکر من نبودن تا بلاخره یه روز مامان مژگان دلش منو خواست و من بعد از چند ماه شدم ثمره عشق مامان و بابام 

مامانم دفعه اولی که فهمید من تو دلشم روز 31 خرداد 1389 بود شب قبلش هم مهمون داشتیم و مامانم کلی خسته شده بود آخه هنوز خبر نداشت که من اومدم تو دلش صبح که از خواب بیدار شد حالش خوب نبود سرش همش گیج می رفت خلاصه به بابا امیر هیچی نگفت و با خاله مریم رقت آزمایش داد تازه اون موقع بود که فهمید من مهمونش شدم  خاله مریم اولین نفری بود که خبر دار شد هوراحالا مونده بود بابا امیر   وقتی  مامانم رسید خونه به بابا گفت ما از امروز 3 نفر شدیم بابا امیر اول مامانو همینطوری نگاه می کرد ولی بعد مامانمو بغل کرد و بهش تبریک گفت و خلاصه اون روز بابا کلی ابراز احساسات کردقلب منم چون اونجا بودم همه چی رو دیدم و جریانو براتون تعریف کردم و من در تاریخ یکم اسفند ١٣٨٩ ساعت ٧:٥٥ دقیقه از پیش فرشته ها اومدم روی زمین  اینم قصه  اومدن من  بود نیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)