آرتین آرتین ، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

آرتین خان مردی از دیار پاکی

2تا عکس نه چندان دور

1392/7/28 15:17
نویسنده : مامان مژگان
555 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com

لا لا گل نازم چه خوشبختم تو رو دارم

بدون تا وقتی که زندم تو رو تنها نمی زارم

لالا لالا گل لاله بشی کاشکی تو صد ساله

نمونه مثل گل عمرت که گل مهمون یک ساله

لالا لا لا گل زیره به پای دیوه زنجیره

سحر شد نازنین من چرا خوابت نمیگیره

لالا لالا گل پر پر قشنگی مثل نیلوفر

تو چشما و تو قلب من تویی از هر کسی بهتر

لالا لالا گل شیری یه روز از پیش من میری

جون میشی قوی میشی سراغ از من نمیگیری

لالا لالا گل پونه چراغ روشن خونه

نترسی نازنین من مامان پیش تو میمونه

لالا لالا گلم لالا بخواب آرتین بخواب حالا

ببند چشمای نازتو لالا لالا لالا لالا

 

چقدر زود گذشت و تو قد کشیدی و بزرگ شدی پسرم دلم برای اون روزا تنگ شده

دوستت دارم  دوست داشتنی که اندازه ای نداره

فرشته منعروسی خاله مریم 5 ماه بودی عروسک من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)