آرتین آرتین ، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

آرتین خان مردی از دیار پاکی

بدترین شب زندگی مامانم

1390/9/21 15:48
نویسنده : مامان مژگان
160 بازدید
اشتراک گذاری

بچه ها من دیروز به مامانم کلی استرس وارد کردم البته نقصیر من نبود نیشخند تقصیر گوشم بود که درد می کرد تازه مامانم از صبح که من اینقدر ناله می کردم متوجه نشده بودناراحتمامانی و بابایی عصری که اومدن خونمون فهمیدن که من درد دارم و منو با مامان بردن بیمارستان بهمن اونم ساعت ٩ شبعصبانیعصبانیداشتم از گوش درد هلاک میشدم که آقای دکتر به دادم رسیدهوراالبته با یه آمپول چشمتون روز بد نبینه وقتی بابا امیر رسید بیمارستان من همینطور گریه می کردم و بیتابی خلاصه موقع زدن آمپول شد که اشکای مامانم از من زودتر سرازیر شدن گریهخدا برای هیچکس نیاره آمپولش خیلی درد داشت ولی چاره ای نبود منو مامان تو گریه کردن با هم مسابقه گذاشته بودیم  ولی مامانم دیشب خیلی ناراحتی کشید خدا کنه زودتر خوب بشم تا مامانم خیالش راحت بشه شما هم دعا کنید چشمک36_1_44.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

فهیمه
8 آذر 90 19:27
آخی نازی آرتینی ایشالا زود خوب شی پسر