آرتین آرتین ، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

آرتین خان مردی از دیار پاکی

خدارا شکر

1390/12/27 9:32
نویسنده : مامان مژگان
229 بازدید
اشتراک گذاری

خدا را شكر كه تمام شب صداي خرخر شوهرم را مي شنوم.

 اين يعني او زنده وسالم در كنار من خوابيده است .

*

خدا را شكر كه دختر نوجوانم هميشه از شستن ظرفها شاكي است .

اين يعني او در خانه است و در خيابانها پرسه نمي زند .

*

خدا را شكر كه ماليات مي پردازم .

اين يعني شغل و درآمدي دارم .

*

خدا را شكر كه بايد ريخت وپاشهاي بعد از مهماني را جمع كنم .

اين يعني درميان دوستانم بوده ام .

*

خدا را شكر كه لباسهايم كمي برايم تنگ شده اند .

اين يعني غذاي كافي براي خوردن دارم .

*

خدا را شكر كه در پايان روز از خستگي از پا مي افتم .

اين يعني توان سخت كار كردن را دارم .

*

خدا را شكركه بايد زمين را بشويم .

اين يعني خانه اي دارم .

*

خدا را شكركه در جايي دور جاي پارك پيدا كردم .

اين يعني هم توان راه رفتن دارم و هم اتومبيلي براي سوار شدن.

*

خدا را شكركه  سر و صداي همسايه ها را مي شنوم .

اين يعني مي توانم بشنوم .

*

خدا را شكر كه اينهمه شستني و اتو كردني دارم .

اين يعني من لباسي براي پوشيدن دارم .

*

خدا را شكر كه هر روز صبح زود بايد بازنگ ساعت از خواب بيدار شوم .

اين يعني من هنوز زنده ام .

*

خدا را شكر كه گاهي اوقات بيمار مي شوم .

اين يعني به يادم مي آورد كه اغلب اوقات سالم هستم .

*

خدا را شكر كه خريد هداياي سال نو جيبم را خالي ميكند .

اين يعني عزيزاني دارم كه مي توانم براي شان هديه بخرم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)