آرتین آرتین ، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

آرتین خان مردی از دیار پاکی

زخم و زیلی

1391/7/17 12:46
نویسنده : مامان مژگان
202 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز ظهر که از سر کار اومدم با آرتین خونه آرتین رفت سراغ ارگش عمه جون من کادو برای آرتین این ارگ آورده بود آرتین عاشقش ولی از ارگ دیگه چیزی باقی نمونده آرتین همه کلیداشو کنده دیروز که داشت واسه خودش آواز می خوند و ارگ می زد یهو دیدم کف دستش پر خون شده اینقدر هول کرده بودم نمی دونستم باید چی کار کنم رفتم دستشو شستم ولی مگه  خونش بند می یو مد ای خدا چی کار کنم آرتین همین طوری دستشو به در و دیوار می زد خلاصه با هزار بدبختی به دستش چسب زخم زدم ولی مگه می ذاشت رو دستش باشه خلاصه با هر کلکی بود هواسشو پرت کردم تا خون دستش بند اومد بعد فهمیدم که دستشو به آهنی که از ارگش زده بود بیرون کشیده و انگشت کو چو لوش عمیق بریده بازم خدارو شکر بخیر گذشت خدایا شکرت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)