آرتین آرتین ، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

آرتین خان مردی از دیار پاکی

دندون جدید

1391/7/22 12:59
نویسنده : مامان مژگان
186 بازدید
اشتراک گذاری

از سه شنبه آرتین بهونه گیر شده بود و گریه می کرد منم کلافه شده بودم نمی دونستم برای چی بیتابی میکنه  شب دیدم تب کرد ولی هیچ علامت سرما خوردگی نداشت مجبور شدم ٤شنبه نرم سر کار موندم پیشش ولی بهتر نشد ظهر بردیمش دکتر  گفت ویروسیه تبش تا ٤٨ ساعت دیگه قطع میشه

فردا تب آرتین قطع شد ولی بازم بیقراری می کرد یه کار جالبی که می کرد این بود که دهنشو باز می کرد دست منم میگرفت می ذاشت تو دهنش با خودم گفتم خدا این بچه چرا اینطوری میکنه یهو به ذهنم رسید شاید داره دندون در میاره آخه تو این چند روز هیچی به غیر از شیر لب نزده بود با هزار بدبختی بلاخره دیدم دو طرف دهنش لثه هاش متورم شده لثه سمت چپش هم یه مروارید کو چو لو نیش زده بیرون تازه فهمیدم که خانم دکتر چقدر درست تشخیص داده واقعا که پسر من داشت دندون دوباره در میاورد که این قدر بداخلاق شده بود ولی این چند روز هم گذشت امروز خدا رو شکر آرتین بهتر بود امید وارم که هر چی زودتر به غذا خوردن هم بیفته که من خیالم راحت بشه

دندون کرسیت مبارک پسر گلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)